Σάββατο 7 Μαΐου 2016

8 Μαίου 2016: Μία γιορτή για τη μανούλα

   Ξημερώνει 8 Μαίου....

   Η δεύτερη Κυριακή του Μάη είναι αφιερωμένη στη μαμά! Τιμούμε και γιορτάζουμε ο καθένας την πρωταγωνίστρια της δικής του ζωής . Τη μαμά που δίνει όλο της τον εαυτό και όλη της την ενέργεια μέσα στο σπίτι, που μας φροντίζει ακούραστα, μας περιποιείται ασταμάτητα, μας βοηθάει ανιδιοτελώς, μας στηρίζει πραγματικά, μας προσέχει διαρκώς, μας αγαπάει αληθινά και χωρίς όρους.


Η εβδομάδα που πέρασε ήταν μια πολύ γεμάτη εβδομάδα. Ανάμεσα σε πρόβες και τραγούδια, ποιήματα και προετοιμασίες για την Κυριακάτικη γιορτή στην Εκκλησία μικροί και μεγάλοι στρωθήκαμε στη δουλειά και πολύ συγκεντρωμένα και μεθοδικά εργαστήκαμε ακούραστα για να ετοιμάσουμε το κατιτίς μας για τις μανούλες μας. 

   Φτιάχνοντας ο καθένας μας το πορτρέτο της μαμάς του ξεκινήσαμε να συζητάμε για το πως μοιάζει η μαμά μας, αλλά κυρίως πως εμείς βλέπουμε με τα μάτια της καρδιάς μας τη μανούλα μας. Τα παιδιά είπαν για τη μαμά τους ότι είναι πολύ όμορφη, πολύ καλή, πολύ υπομονετική, πολύ τρυφερή, πολύ χαδιάρα, πολύ χαμογελαστή, πολύ στοργική, πολύ "διαβαστερή" γιατί τους βοηθάει στα διαβάσματα και τους διαβάζει παραμύθια, πολύ παιχνιδιάρα, πολύ γλυκατζού, πολύ αστεία και πολύ ακούραστη!! Οι μαμάδες μας - όπως παρατηρείτε- έχουν όλα τους τα χαρακτηριστικά τους σε " πολύ" και αυτό είναι τόσο θαυμάσιο γιατί τις κάνει όλες τόσο ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!!



Η μαμά του Χρήστου και η μαμά του Λουκά

Η μαμά της Μελίνας και η μαμά του Κωνσταντίνου

Η μαμά της Νίας και η μαμά της Μαριάννας

Η μαμά του Ηλία

   Έπειτα γράψαμε με τα παιδιά ένα λεξικό με όλα τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει μία καλή μαμά . 

Α όπως αγάπη και αγκαλιά
Β όπως βοήθεια
Γ για το γέλιο
Δ για το δώρο να έχουμε μία καλή μαμά στη ζωή μας
Ε για την ευτυχία
Ζ για τη ζωή που χαρίζει στα παιδιά της
Η γιατί η σωστή μαμά μοιάζει με τον ήλιο
Θ γιατί είναι πολύτιμη σαν Θησαυρός
Ι γιατί είναι ικανή
Κ γιατί η σωστή μαμά έχει καλοσύνη στη μεγάλη της καρδιά
Λ γιατί μοιάζει με λουλούδι
Μ γιατί ο καθένας έχει Μία και Μοναδική Μανούλα 
Ν γιατί η σωστή μαμά μοιάζει με νεράιδα αφού όλα τα καταφέρνει και όλα τα μπορεί
Ξ γιατί ξέρει τα πάντα
Ο για την ομορφιά της
Π για τα παιχνίδια
Ρ γιατί είναι μοσχομυριστή σα ρόδο
Σ για τη στοργή
Τ για την τρυφερότητα
Υ για την υπομονή
Φ για τα φιλιά 
Χ για τα χάδια
Ψ γιατί η σωστή μαμά έχει τα παιδιά της χαραγμένα στην ψυχή της 
Ω γιατί η μαμά είναι ωραία!! 

   Είμαστε πολύ ευτυχισμένα παιδιά που οι μανούλες μας έχουν ΟΛΑ τα χαρακτηριστικά της καλής μαμάς και άλλα τόσα και ακόμα περισσότερα...(Αυτή είναι μια εργασία που μου αρέσει και κάνω κάθε χρόνο γιατί είναι υπέροχο να βλέπεις τα παιδιά να επινοούν λέξεις στα γραμματάκια που δε ξέρουν τι λέξη να πουν....)









   Στη συνέχεια για να στολίσουμε και το ταμπλώ της τάξης μας γράψαμε τι είναι η μαμά μας....Η μαμά μας είναι Υπέροχη, Μοναδική, Φανταστική, Αστέρι, Όμορφη, Φανταστική, καλή οδηγός, Ξερόλας, Καλή μαγείρισσα, "διαβαστερή", Νεράιδα, Υπομονετική όταν τσακωνόμαστε με τα αδέρφια μας, είναι καλή στη δουλειά της, Παιχνιδιάρα, Αστεία, Λαμπερή, Χαδιάρα...... ( και φυσικά δεν έχει τελειωμό αυτή η λίστα, αφού ποτέ καμία λέξη δεν είναι αρκετή για τον άνθρωπο που λατρεύουμε!)






   Φέτος μετά από αρκετά χρόνια που το είχα αποθηκευμένο αποφασίσα να χρησιμοποιήσω μια ιδέα της φιλενάδας μου της Καλλιόπης Παπουτσάκη και να κάνουμε τη μανούλα μας πρωτοσέλδο...Έτσι αφού συζητήσαμε τις απόψεις του κάθε παιδιού ξεχωριστά για το τι θα γράψει το καθένα στην εφημερίδα του, ζωγράφισαν, στόλισαν και τελικά τυπώσαμε εφημερίδες με τη μανούλα μας πρωτοσέλιδο. 

   Έκτακτες εκδόσεις: Η καλύτερη μαμά!!!!!!!!












   Η τελευταία μας δραστηριότητα ήταν να φτιάξουμε όμορφες κάρτες ( ιδέα από το pinterest) με γλυκά μηνύματα για τη μανούλα μας που θα της τα δώσουμε αύριο μετά τη γιορτή που ετοιμάσαμε με πολύ πολύ αγάπη και μπόλικο μεράκι. Κόψαμε καρδιές, κολλήσαμε, στολίσαμε, διακοσμήσαμε με μαγική χρυσόσκονη , γράψαμε όμορφα, τρυφερά λογάκια καρδιάς και οι κάρτες μας αύριο θα φτάσουν στην παραλήπτριά τους..






Δε θα μπορούσε να λείπει και η καρτούλα για τη μαμά της κυρίας Γιώτας......

Μαμά μου....η ωραιότερη μελωδία της ζωής μου!!


 Για το τέλος σας έχουμε μία έκπληξη ..... Μανούλες έχετε μήνυμα!!!!!!!

















                                             
                                         

    Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες!
Χρόνια πολλά σε όσες έχουμε την ευλογία να τις έχουμε στη ζωή μας όσο μακρυά ή όσο κοντά και αν είμαστε!!
Χρόνια πολλά σε εκείνες που έγιναν άστρα φωτεινά στον ουρανό!!
Χρόνια πολλά σε όσες είχαν τη χαρά να αποκτήσουν το πρώτο τους παιδάκι φέτος!!
Χρόνια πολλά σε όσες πρόκειται να φέρουν σύντομα στον κόσμο ένα μικρό θαύμα!!
Χρόνια πολλά σε εκείνες που προσεύχονται και παλεύουν να κάνουν πραγματικότητα το όνειρο της μητρότητας!!

" Με την πρώτη μου αναπνοή
Με την πρώτη μου ματιά
Με το πρώτο μου άγγιγμα
Με τον πρώτο μου πόνο
Με το πρώτο μου χαμόγελο
Με την πρώτη μου λέξη
Με την πρώτη δύσκολη στιγμή
Με την πρώτη μου επιτυχία
Με την πρώτη μου αποτυχία
Με τον πρώτο μου έρωτα
Με την κάθε πρώτη φορά στη ζωή μου
Η μοναδική σκέψη στο μυαλό μου είναι μία:
Να σε έχω πάντα δίπλα μου, πάντα να με αγκαλιάζεις και πάντα να μου απαλύνεις τις πληγές μου.. "


Χρόνια πολλά μανούλα μου!!!!!! 




1 σχόλιο: