Κυριακή 7 Μαΐου 2017

Πρωτομαγιά!!!!!!!

   1 Μαίου σήμερα και ακόμα και στη μακρινή Νέα Υόρκη ο ήλιος μας έκανε τη χάρη και εμφανίστηκε πιο λαμπερός από ποτέ και ιδιαίτερα ζεστός για να μας φτιάξει τη διάθεση και να ανεβάσει το κέφι μικρών και μεγάλων. Επιτέλους η Άνοιξη μας έφτασε !!!!!!!!


   Όπως συνηθίζεται η Πρωτομαγιά είναι μέρα αφιερωμένη στα λουλούδια. Στην Ελλάδα γιορτάζουν την ημέρα αυτή με εκδρομές στη φύση και κατασκευή λουλουδιαστών στεφανιών. Η παράδοση λέει πως στολίζουμε τις πόρτες των σπιτιών με στεφάνια και αυτό συμβολίζει τη δύναμη της φύσης στο κάθε σπιτικό. Στη Μικρά Ασία σε κάθε στεφάνι εκτός από τα λουλούδια έβαζαν ένα σκόρδο για τη βασκανία, ένα αγκάθι για τον εχθρό και ένα στάχυ για την καλή σοδειά.



   Αρχικά ζωγραφίσαμε εύκολα φύλλα εργασίας σχετικά με όσα είχαμε συζητήσει στην παρεούλα για το έθιμο της Πρωτομαγιάς. Ζωγραφίσαμε πορτούλες, κολλήσαμε λουλουδάκια πολύχρωμα που κόψαμε με το φιγουροκόπτη για να φτιάξουμε τα στεφάνια μας, κόψαμε τις πορτούλες, τις κολλήσαμε σε πολύχρωμα χαρτονάκια και τις στολίσαμε στην τάξη μας.

Ζωγραφίζουμε πορτούλες



Κολλάμε πολύχρωμα λουλουδάκια


Φτιάχνουμε τα στεφάνια μας όπως μας αρέσουν


Κόβουμε και κολλάμε τις πορτούλες σε χαρτονάκια











   Με τα παιδάκια του παιδικού σταθμού η βασική εργασία για την Πρωτομαγιά αφορούσε στην κατασκευή όμορφων διαφορετικών κρεμαστών στεφανιών. Βάψαμε πιατάκια και όσο η μία δασκάλα τους έδινε σχήμα λουλουδιών, η άλλη χρησιμοποιώντας τα εκατοντάδες πολύχρωμα λουλουδάκια που είχαμε ήδη έτοιμα για την εργασία, έκανε με τα παιδιά απλές ασκήσεις μαθηματικών. Μετρήσαμε τα λουλουδάκια, τα ομαδοποιήσαμε ανά χρώμα, τα ταξινομήσαμε ανά μέγεθος ( από το μικρό στο μεγάλο, από το μεγάλο στο μικρό), φτιάξαμε μοτίβα, προσπαθήσαμε να τα βάλουμε στη σειρά ακολουθώντας οδηγίες που μας έδινε η δασκάλα ( Κόκκινο λουλούδι-άσπρο λουλούδι-κίτρινο λουλούδι- κόκκινο λουλούδι- μπλε λουλούδι), προσπαθήσαμε να αναπαραστήσουμε τη σειρά που είχε κάνει κάποιος άλλος φίλος μας, κάναμε και απλές προσθέσεις και αφαιρέσεις .( Αν έχω 1 λουλουδάκι και η φίλη μου μου δώσει ακομα 1 πόσα λουλουδάκια θα έχω; Αν για τη γιορτή μου έχω 3 λουλουδάκια και το 1 το χαρίσω στο φίλο μου πόσα λουλουδάκια θα μου μείνουν εμένα;) 
   Έπειτα κολλήσαμε λουλουδάκια και φυλλαράκια όπως ήθελε ο καθένας και φτιάξαμε όμορφα, χρωματιστά, κρεμαστά στεφάνια.

   Εδώ είναι μόνο μερικές φωτογραφίες, όσες κατάφερα να βγάλω μιας και απορροφήθηκα και εγώ από τα μαθηματικοπαιχνίδια μας..

Βάψαμε πιατάκια




Ενώσαμε λωρίδες

Κολλάμε λουλουδάκια





Έτοιμο το κρεμαστό μας στεφάνι













   Καλή Πρωτομαγιά και καλό μήνα, λαμπερό και μοσχομυριστό σε όλους μας!!!!!!!  🌷🌸🌺🌻🌼🌷

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου