Κυριακή 18 Ιουνίου 2017

Η γιορτή του μπαμπά!

   Κάθε τρίτη Κυριακή του Ιούνη γιορτάζει ο πρώτος ήρωας κάθε γιου και η πρώτη και παντοτινή αγάπη κάθε κόρης! Γιορτάζει ο μπαμπάς!!



   Ανάμεσα σε πρόβες και ετοιμασίες για τη μεγάλη γιορτή αποφοίτησης και λήξης της σχολικής χρονιάς 2016-17, καταφέραμε με τα προνήπιά μας να βρούμε χρόνο και να χωρέσουμε στο πολυάσχολο πρόγραμμά μας και τη γιορτή του μπαμπά! 

   Φτιάξαμε ένα μικρό, απλό, αλλά τόσο πολύτιμο δωράκι για τους μπαμπάδες μας και χωρέσαμε σε εικόνες, χρώματα και απλά λογάκια όλη την αγάπη που κρύβει η μικρούλα μας καρδούλα για αυτούς. 






Οι ζωγραφιές μας έγιναν κάρτες-καδράκια..









   Έπειτα φτιάξαμε καρτούλες- αυτοκινητάκια μιας και οι μπαμπάδες μας μας πηγαίνουν ωραίες βόλτες και εκδρομές με το αυτοκίνητο... 

   Οι δασκάλες μας έκοψαν αυτοκινητάκια, τα παιδάκια κόλλησαν ρόδες, φώτα, παράθυρα, ζωγράφισαν το μπαμπά τους και τους εαυτούς τους, κόλλησαν και ένα όμορφο ποιηματάκι και η καρτούλα μας είναι έτοιμη να τη χαρίσουμε..

Ζωγραφίζουμε τον εαυτό μας και το μπαμπά μας


Κολλάμε ρόδες..

..φώτα..

..παράθυρα..



Κολλάμε και ένα ποιηματάκι

Αυτοκινητάκια κάρτες έτοιμα για παράδοση!

Τα δωράκια του μπαμπά 

Ο μπαμπάς μου κι εγώ!

" Όλοι οι άνδρες μπορούν να είναι πατεράδες, αλλά θέλει πραγματικά κάτι πολύ ξεχωριστό για να είναι κάποιος "μπαμπάς"!!! 


* Φυσικά και αυτή η ανάρτηση είναι αφιερωμένη στον μπαμπά μου!! 

Γιατί μπορεί να μεγαλώνω, αλλά ξέρω πως πάντα θα είμαι το μικρό σου κοριτσάκι. 
Γιατί όποτε λυγίζω είσαι εκεί για να με στηρίξεις να μη σπάσω. 
Γιατί όποτε συννεφιάζω και δακρύζω είσαι εκεί και με μια σου κουβέντα με κάνεις να χαμογελώ ξανά και να ξαναβγαίνει ήλιος. 
Γιατί όποτε πρέπει να πάρω μια απόφαση ακόμα στρέφομαι σε σένα για μια γνώμη.
Γιατί όποτε χάνω την ελπίδα γίνεσαι η πίστη μου. 
Γιατί υπάρχεις μέσα σε κάθε μου ενέργεια, σε κάθε μου αντίδραση, σε κάθε μου βήμα. Γιατί η αγάπη σου είναι ολόγυρά μου καθημερινά παρά τα χιλιάδες μίλια ανάμεσά μας! Χρόνια πολλά μπαμπά μου! Μακάρι όλοι οι μπαμπάδες να ήταν σαν και σένα! 
Μακάρι όλα τα παιδιά να έχουν την ευλογία να μεγαλώνουν με μπαμπάδες σαν τον δικό μου!  💙

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου