Τρίτη 7 Νοεμβρίου 2017

Τρίτα γενέθλια!!!!

Το Ημερολόγιο της Γιώτας έγινε αισίως 3 ετών!!!



   Πόσο γρήγορα περνάει ο καιρός!!! Πέρασαν κιόλας 3 χρόνια γεμάτα αναμνήσεις και όμορφες δραστηριότητες. 3 χρόνια γεμάτα αλληλεπίδραση, μοίρασμα ιδεών, δημιουργία και έμπνευση.

   Φέτος το Ημερολόγιό μου και εγώ θα καταγράφουμε αναμνήσεις και δραστηριότητες από ένα άλλο σχολείο. Μετά από 4 χρόνια έκρυψα σε μια γωνία της καρδιάς μου τους παλιούς μου μαθητές και όλα τα όμορφα που μοιράστηκα μαζί τους και μετακινήθηκα σε ένα καινούργιο σχολείο.....Ένα από τα πιο γνωστά και μεγάλα σχολεία της Νέας Υόρκης. Ένα μεγάλο όνειρο για μένα έγινε πραγματικότητα και από τη μέρα που πέρασα το κατώφλι του καινούργιου σχολείου ένιωσα πως ανήκα πάντα εδώ!!

   Τα προνήπιά μου κι εγώ είμαστε έτοιμοι για μια υπέροχη, δημιουργική, γλυκιά χρονιά!! Μείνετε συντονισμένοι......


:-)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου